O portalu    Avtorji    Kontakt


 

Ponudniki spletnih storitev zaznali politični splet

Kategorija: Amerika | Datum objave: Monday, 9. 04. 2007 | Avtor:

web.pngUpravniki spletnih mest z veliko pretočnostjo (Youtube, MySpace, Yahoo) so ugotovili, da je zanimanje spletnih obiskovalcev za politično participacijo vse večje. Tako so se tudi upravniki odločili, da bodo izkoristili zanimanje in ponudili tudi “politične” vsebine.

“Usmerjanje potencialnih volilcev, ne pa sodelovanje z njimi”

Upravniki spletnega mesta YouTube so poseben prostor na svojem portalu posvetili videoposnetkov, ki se dotikajo predsedniških volitev v ZDA in so jih objavili predsedniški kandidati in njihovi podporniki.

Stvaritelji spletnega mesta MySpace so naznanili “virtualne volitve”, ki jih bodo izvedli prvega in drugega januarja 2008, volilno pravico pa bodo dobili ameriški uporabniki spletnega mesta MySpace.

Iskalnik Yahoo je na svojem naslovu zbral povezave vseh spletnih strani kandidatov za predsedniške volitve 2008 ter vsebin uporabnikov, ki se dotikajo prihajajočih volitev. Kandidati se z volivci pogovarjajo in poslušajo njihove pripombe.

Vseeno analitiki ugotavljajo, da predsedniški kandidati zgoraj naštete strani uporabljajo predvsem za usmerjanje potencialnih volivcev na glavne spletne strani kandidatov. Tiskovna predstavnica Jen Psaki, ki sodeluje z Barackom Obamo, pojasnjuje: “Čeprav za komuniciranje uporabljamo tudi splet, se osredotočamo na to, da bi s čim več različnih spletnih mest uporabniki pritegnili na našo osnovno stran.”

Uporabniki bi radi sodelovali in spletna mesta jim to omogočajo

“Občinstvo bi rado aktivno sodelovalo in sedaj smo na vrsti mi. Ponuditi moramo storitve, ki bodo zadostile zahtevam uporabnikov,” pojasnjuje Lewis D’Vorkin, podpredsednik podjetja AOL.

Oglaševalski kolač za spletno politično oglaševanje se naj bi od zadnjih voltev leta 2004 povečal za kar 60 milijonov dolarjev (v letu 2004 so za spletni del predvolilnih kampanj porabili okrog 29 milijonov dolarjev), ocenjujejo medijski analitiki PQ Media.

Uporabniki imajo mešano mnenje o spletni prisotnosti kandidatov. Jason Martell, petindvajsetletni “politični odvisnik”, skuša preko Myspace spletnih mest posameznih kandidatov izzvati pogovor ena-na-ena. Ker je od kandidatov dobil zelo malo odgovorov, meni, “da niso participatorna spletna mesta nič drugačna od domačih strani kandidatov. Vsem gre samo za promocijo.”

Vir: The Wall Street Journal


Arhiv:


Vse vsebine © E-demokracija.si | Avtorji | Kontakt