Romney je pozval ljudi k snemanju svojega uradnega spletnega oglasa
Kategorija: Amerika | Datum objave: Monday, 3. 09. 2007 | Avtor: Barbara KvasMitt Romney, predsedniški kandidat republikancev je uporabo spleta popeljal na novo raven, ko je svoje privržence pozval naj posnamejo uradni oglas njegove kampanje.
Romney in njegov štab so na splet dali na razpolago 372 slik, 44 video posnetkov in 36 audio datotek. Ljudi pozivajo naj naredijo oglas dolg od pol do ene minute. Zbiranje oglasov bo potekalo do 17. septembra, zmagovalca pa bo odločilo spletno glasovanje.
“Izredno revolucionarno je dati navadnim/malim ljudem in privržencem možnost odločanja o tem, kako bo kandidat predstavljen širši ameriški publiki,”je dejal Alex Castellanos, Romneyjev tiskovni predstavnik.
Romneyjevo tekmovanje najboljšega oglasa pa je le zadnji poskus novih uporab spleta v kampanji v zadnjem letu. Hillary Clinton je nedavno pozvala svoje privržence naj posnamejo 30 sekundne videe in tako izberejo pesem kampanje. Videe so pokazali med debato, ki je potekala na CNN-u v sodelovanju z YouTube-om. Na spletni strani kandidata Baracka Obame pa so objavili video v katerem vidimo Obamo, ki večerja v restavraciji z ljudmi, ki so za njegovo kampanjo donirali manjše vsote denarja.
Romney in njegov štab sodelujo z podjetjem Jumpcut.com, ki je v lasti Yahoo-ja, omogočajo pa program za editiranje posnetkov.
Oglas naj bi bil dol od 27 do 57 sekund, tri sekunde naj bi bile namenjene uvodu. Na spletni strani pa je tudi oglas, ki so ga v štabu kandidata naredili sami. Oglas lahko vsebuje podatke iz kandidatove biografije, njegove dosežke ko je bil guverner ali pa njegove poglede na Ameriko, so zapisali na njegovi spletni strani.
“Zmagovalec najboljšega oglasa ne bo dobil denarja, bo pa zapisan v zgodovino kot prvi amaterski avtor oglasa, ki se bo vrtel na televiziji in bo uradni oglas predsedniške kampanje kandidata”, je dejal Stephen Smith, direktor Romneyjeve spletne kampanje.
Vir: Boston.com