S spletom se da priti tudi do čokoladice
Kategorija: Blog | Datum objave: Wednesday, 5. 09. 2007 | Avtor: Barbara KvasNa Facebooku se je oblikovala skupina sladokuscev, ki so prišli na svoj račun. Vsi so namreč želeli vrnitev čokoladice, ki so jo leta 2003 zaradi slabe prodaje umaknili s polic. Kar se je začelo kot povezovanje istomislečih, se je ‘končalo’ s 23 milijoni čokoladic, ki jih bo podjetje ponovo poslalo na trg. Peticijo za vrnitev čokoladice je podpisalo kar 14 000 ljudi. Če se bo izkazalo, da je vrnitev čokoladice prava odločitev in se bo na trgu ponovno prijela, bo vrnitev stalna in začeli jo bodo ponovno proizvajati.
Oboževalci čokoladice z imenom Wispa, ki so jo sicer prodajali na trgu v Veliki Britaniji in na Irskem, pa niso delovali le na spletu. Aktivni so bili tudi offline, ko so na koncertu Iggyja Popa s transparentom na odru pozvali k ponovnem izdelovanju čokoladice.
Ker imam rada čokolado- le katera punca je ne mara??- sem na spletu pogledala, kakšno čokoladico je ta množica ljudi pogrešala. Ugotovila sem, da je bila čokoladica polnjena z naslednjimi dobrotami, s karamelo, s karamelo in piškotom, s kavo ali pa je imela okus minta. Čeprav ima avtorica tega prispevka najraje lešnikovo kremo, pa vseeno podpiram borbo, ki so se je lotili.
Borba je že sama po sebi pohvale vredna. Najbolj pa je presenetljiv prav izid. In to je pravzaprav pravi čar vsega tega. Medtem ko se, tudi sama, bojim, da ljudje postajajo vedno bolj apatični in se le prepuščajo vodstvu tistih, ki odločajo, me take novice vzpodbudijo, da je tam zunaj še vedno nekaj ljudi, ki se želijo potruditi in nekaj spremeniti.
Zopet se je pokazalo, da je splet izredno močno orodje, ki ga lahko tisti, ki se tega zavedajo in imajo nek cilj in namen, izredno dobro izkoristijo. Ta novica je sicer iz sveta potrošništva, je pa izredno lep primer mobilizacije izrednega števila ljudi. Mobilizacija je sicer le ena stran kovanca. Druga je pozorno uho družbe, ki je splet vzela resno, poslušala ljudi in jim ponudila rešitev. V članku so zapisali, da je vedno več podjetij, ki pregledujejo splet in ugotavljajo mnenja in želje ljudi.
Mobilizacija torej na spletu deluje. Tokrat v potrošniški sferi, morda kmalu tudi v političnem. Hm, tole mi daje misliti še na nekaj. Nekaj let nazaj sem oboževala fruc z okusom češenj. Me prav zanima, kaj se je zgodilo z njim. Nikoli se ne ve, morda se bom nekoč trudila za oživitev fruca z okusom češenj.
Članek dosegljiv tukaj.