Predlog izboljšave za Energetiko Ljubljana
Kategorija: Slovenija | Datum objave: Monday, 15. 10. 2007 | Avtor: Razbijalec birokratskega betonaVsi uporabniki podjetja Energetika Ljubljana že nekaj časa sporočajo odčitke plinske porabe sami. Na ta način podjetju ni potrebno zaposlovati odčitovalcev, sami uporabniki pa so najbrž tudi zadovoljni, saj jim v stanovanje ni potrebno spuščati neznancev.
Na voljo je več možnosti za sporočanje podatkov: internetni obrazec, elektronska pošta, brezplačni telefon med delovnim časom, telefonski odzivnik, telefaks ali dopisnica s plačano poštnino. Težko bi dodali še kaj, kajne?
Prijazno ni kaj, pa vendar imam za Energetiko Ljubljana en predlog za dodatno izboljšavo. V praksi se namreč zgodi, da pozabiš odčitati števec do določenega dne vsakega meseca, zato se potem obračun pripravi po obračunski metodi in račun ni identičen dejanskemu stanju.
Zakaj ne bi Energetika tiste, ki to želijo, enostavno in brez posebnih stroškov opomnila na datum za sporočanje odčitka po elektronski pošti, hkrati pa mu v sporočilu ponudila link s predizpolnjenimi podatki? Da gre za malenkostno izboljšavo ni dvoma, toda treba se je zavedati, da e-poslovanje ni le prenos papirnatega poslovanja v e-okolje, temveč je potrebno izkoristiti tudi prednosti, ki jih omogoča.
Da bo jasno tudi nepoznavalcem. Pri internetnem obrazcu moraš vsakokrat vnašati:
– svoje ime in priimek,
– naslov s hišno številko in krajem,
– številko odjemnega mesta,
– datum meritve in
– odčitek plina.
Zakaj ne bi bila vsa ta polja že zapolnjena (kot pri predizpolnjeni papirni dopisnici), razen seveda zadnjega, ki ga vnesemo sami. To ni mogoče pri internetnem obrazcu do katerega dostopajo vsi, mogoče pa je, če do tega obrazca dostopamo preko linka iz e-sporočila.