O portalu    Avtorji    Kontakt


 

Predavanje Vuka Ćosića: Predsednik 2.0

Kategorija: Slovenija | Datum objave: Monday, 12. 11. 2007 | Avtor:

picture.jpgVuk Ćosić, vodja spletne kampanje predsedniškega kandidata Danila Türka, je v Kiberpipi predaval o spletnih potencialih predvolilne kampanje. Poudaril je, da se spletne kampanje v Sloveniji po učinku ne morejo primerjati s klasično kampanjo, vendar pa brez njih ne gre.

Enourno predavanje v Kiberpipi se je dotaknilo aktualne predsedniške kampanje, Ćosić pa je med drugim pojasnil, da se z ZDA zaenkrat še ne moremo primerjati, čeprav je pri spletni kampanji Danila Türka opaziti nekaj klasičnih potez ameriških predsedniških kandidatov in čeprav Ćosić trdi, da v današnji dobi “brez spleta ni politične kampanje”.

Ćosić tudi meni, da spletna kampanja v Sloveniji nima takega učinka kot spletna kampanja v ZDA, temu pa je pritrdil tudi Zenel Batagelj iz družbe Valicon, ki je z raziskavo javnega mnenja ugotovil, da kar 72 odstotkov vseh vprašanih med predvolilno kampanjo ni obiskalo niti ene spletne strani predsedniškega kandidata, na prvem mestu med obiskanimi pa je bil predsedniški kandidat Zmago Jelinčič, katerega stran je obiskalo petnajst odstotkov vprašanih.

Vuk Ćosić je še pojasnil, da je bila spletna kampanja Danila Türka tesno prepletena s “klasično” predvolilno kampanjo, temu dejstvu pa pripisuje tudi največji delež uspeha.

Predavanje (.mp3, 00:54:21, 37 MB)


Arhiv:


Vse vsebine © E-demokracija.si | Avtorji | Kontakt