O portalu    Avtorji    Kontakt


 

Južna Koreja se v predsedniški kampanji močno zanaša na splet

Kategorija: Azija | Datum objave: Monday, 17. 12. 2007 | Avtor:

presidential_nominee_vote.jpgPredsedniške volitve v Južni Koreji spremlja tišina na ulicah in kričanje po spletu. Kandidati so se odločili, da bodo mlade volilce skušali uloviti predvsem s pomočjo satelitov, telefonov, blogov in elektronskimi sporočili, medtem ko se televizija počasi, a zanesljivo umika v ozadje.

“V prejšnji kampanji leta 2002 splet še ni bil tako učinkovit in tako sta si splet in televizija delila odstotke uporabe,” meni pomočnik konzervativnega kandidata Lee Myung-bak, ki velja za favourita. Letos ugotavljajo, da dragi televizijski oglasi niso mogli konkurirati poceni oglasom na spletu, v katerih med drugim Leejeva žena kuha in prepeva, posnetek pa si je ogledalo že 1,3 milijona uporabnikov.

Hkrati kandidati spodbujajo volivce, naj sodelujejo v kampanji s pomočjo mobilnih telefonov, ki delujejo kot glavni komunikacijski kanal med kandidati in volilno maso, slednji pa jih uporabljajo za kritiziranje in hvalo.

Splet se je močno razvil zaradi strogih volilnih zakonov, ki prepovedujejo velike predvolilne shode, saj so bili le-ti največkrat namenjeni podkupovanju večjega števila volivcev. Sedaj se kampanje selijo na splet oziroma preko satelitov, s katerimi kandidati “dostavljajo” svoje vsebine po celotni državi.

Poskočile so tudi vsebine, ki jih ustvarjajo volivci sami, saj je Koreja stroge zakone sprejela tudi na področju spletnega komuniciranje. “Zaradi omejevanja svobode govora se uporabniki zatekajo na splet,” pojasnjuje Richard Hwang, vodja marketinga televizijske postaje Pandora TV, ki večino svojega časa oddaja ravno vsebine, ki so jih ustvarili njihovi gledalci.

Vir: Reuters
[tags]volitve, koreja, splet[/tags]


Arhiv:


Vse vsebine © E-demokracija.si | Avtorji | Kontakt