O portalu    Avtorji    Kontakt


 

Facebook + TV = eksplozivna mešanica

Kategorija: Amerika | Datum objave: Monday, 11. 02. 2008 | Avtor:

facebook1.jpgPovezava med priljubljenim spletnim omrežjem Facebook in televizijsko mrežo ABC je pomagala predvsem slednji – zabeležili so namreč rekordno gledanost predvolilnih debat med predsedniškimi kandidati.

Facebook je namreč svojim uporabnikom omogočil, da so v živo komentirali debate, ocenjevali nastope kandidatov in imeli vpogled v ozadje debat, ki so se odvijale na televizijski mreži ABC. Da se je na ponudbo odzvalo tako veliko število uporabnikov, je po mnenju analitikov krivo več razlogov – med drugim tudi stavka scenaristov, kar je rezultiralo v dolgočasnem televizijskem sporedu.

Po podatkih mreže ABC si je besedni dvoboj med Clintonovo in Obamo ogledalo 9.36 milijonov gledalcev, medtem ko si je debato med republikanci ogledalo 7.35 milijona ljudi.

Facebook tako nadaljuje lanskoletno organiziranje predsedniških debat, ki jih je začel MySpace in MTV ter Google.

Vir: Guardian
[tags]facebook, volitve, e-sodelovanje[/tags]


Arhiv:


Vse vsebine © E-demokracija.si | Avtorji | Kontakt