Španija: Volilci odkrivajo čare duri YouTube
Kategorija: EU | Datum objave: Monday, 25. 02. 2008 | Avtor: Barbara KvasV predvolilni kampanji za parlamentarne volitve, ki bodo v začetku marca, so Španci začeli uporabljati tudi duri YouTube. Več sto volilcev je namreč vprašanja kandidatom zastavila kar preko spleta.
Čeprav se je praksa v ZDA odlično prijela, pa se španski politiki zaenkrat držijo preverjenih obrazcev in odgovarjajo le na izbranih nekaj vprašanj. Kritiki menijo, da to izničuje spontanost – značilnost, po kateri so bila najbolj znana vprašanja ameriških volivcev.
Španski politiki še vedno večino svojega časa posvečajo kampanji v klasičnih medijih, medtem ko se spletnih rešitev poslužujejo le redkokdaj.
Po mnenju Erica Schmidta iz podjetja Google splet še ni pokazal vseh zob, ko gre za predvolilne kampanje.
“Trenutno se po vsem svetu izvajajo določene omejene predvolilne aktivnosti na spletu, vendar pa so večinoma neškodljive in nimajo vpliva na potek kampanje,” je pojasnil Schmidt in kot primer navedel Avstralijo, kjer so kandidata delavske stranke, Kevina Rudda, posneli med trebljenjem ušes in oblizovanjem prstov z ušesnim maslom.
“Rudd je vseeno postal premier, čeprav je bil posnetek mišljen kot kritika,” meni Schmidt.
Vir: Reuters
[tags]youtube, evropa, volitve[/tags]