Velik uspeh spletnega naročanja na pregled v Bolnišnici Golnik
Kategorija: Slovenija | Datum objave: Monday, 14. 04. 2008 | Avtor: Barbara KvasKlinični oddelek za pljučne bolezni in alergijo je pred več kot letom dni uvedla možnost spletnega naročanja bolnikov na specialistični zdravniški pregled. Sodobna aplikacija, ki jo je bolnišnica pripravila v sodelovanju z agencijo Sonce.net, se je po več kot enoletni uporabi izkazala za uspešno.
Bolnišnici je prinesla veliko izboljšav, med drugim so se bistveno zmanjšale čakalne vrste, naročanja bolnikov na pregled poteka
preprosteje in hitreje, lažje in bolj organizirano pa je tudi delo zdravnikov. Elektronska aplikacija omogoča osebnim zdravnikom, in celo bolnikom samim, enostavno naročanje na pregled pri zdravniku specialistu prek spletnega mesta Naročanje. https://narocanje.klinika-golnik.si/.
Obiskovalci lahko dostopajo do aplikacije neposredno prek zgornjega spletnega naslova, dostop pa je mogoč tudi s spletne strani bolnišnice. Po podatkih raziskave, ki so jo opravili v bolnišnici Golnik, uporablja večina bolnikov sistem zgolj za naročanje na pregled, manj pa uporabljajo možnost nadaljnjega posveta oziroma elektronske konzultacije, ki jo le-ta omogoča. Nekateri bolniki se odločijo sicer tudi za slednjo možnost, kar prispeva k znatnemu prihranku časa tako zdravnika kot bolnika in h krajšim čakalnim vrstam. To dokazuje tudi podatek, da je bilo zaradi aplikacije v ambulanti 10,4 odstotka bolnikov manj, saj ti niso potrebovali bodisi pregleda, bodisi so bili po spletnem posvetu z zdravnikom preusmerjeni k drugemu zdravniku specialistu oziroma so bili hospitalizirani.
Med aktivnimi uporabniki aplikacije, tako zdravniki kot bolniki, je bila opravljena tudi spletna anketa. Rezultati kažejo, da imajo oboji pozitiven odnos do tovrstne oblike komunikacije, saj je le-ta nadzorovana.
“Splošna komunikacijska kultura bo kmalu nadomestila papir s tipkovnico. Predvsem pa bodo obstajali bolniki, vsaj nekaj glasnih se
bo kmalu pojavilo, ki bodo izpostavili pravico, da v vsakem trenutku gledajo svoje podatke v svoji kartoteki. V smislu, če je možno v
banki, bo tudi pri zdravniku,” meni direktor Bolnišnice Golnik, dr. Mitja Košnik.
»Naše sodobne in inovativne rešitve omogočajo učinkovito komuniciranje številnim podjetjem, zato nas veseli, da se želi s
tovrstnimi elektronskimi rešitvami svojim uporabnikom približati tudi zdravstvo. Glede na spodbudne podatke o enoletni uporabi lahko trdimo, da je prinesel projekt Bolnišnici Golnik pomemben napredek. Upam, da lahko podobno v prihodnosti pričakujemo tudi v drugih slovenskih zdravstvenih ustanovah,« je povedal Zoran Trojar, direktor podjetja Sonce.net.
Vir: Sonce.net
[tags]bolnišnica, Golnik, sonce.net, splet, naročanje[/tags]