Stroški spletne kampanje: Obama v splet vloži desetkrat več sredstev kot Clintonova
Kategorija: Amerika | Datum objave: Monday, 21. 04. 2008 | Avtor: Barbara KvasGlavna bitka za glasove volilcev v letošnjih ameriških volitvah se trenutno bije med dvemi kandidati demokratske stranke, Barackom Obamo in Hillary Clinton, po vloženih sredstvih v spletno kampanjo pa že imamo zmagovalca.
Po poročanju analitikov WebGuilda je Barack Obama v primerjavi s svojo tekmico Hillary Clinton v spletno kampanjo v povprečju vložil do desetkrat več sredstev, najbolj pa je ta razlika vidna pri uporabi oglaševanja preko kontekstualnih GoogleAds, kjer je Obama porabil skoraj milijon ameriških dolarjev, medtem ko je Hillary za isto kampanjo porabila manj kot sto tisoč dolarjev.
Podobno je razmerje na področju strokovnih svetovalcev za spletno kampanjo, katerim je Obama plačal 93,162 ameriških dolarjev, Clintonova pa jim ni namenila niti centa.
Vir: WebGuild
[tags]volitve, zda[/tags]