O portalu    Avtorji    Kontakt


 

Utrinki spletne predvolilne kampanje v Sloveniji

Kategorija: Slovenija | Datum objave: Monday, 6. 10. 2008 | Avtor:

VolitvePripravili smo kratek pregled novic, ki se dotikajo spletne komponente slovenske predvolilne kampanje. Oglejte si debato na Vesti, poročilo Dela in raziskavo Valicona, po kateri je internetu najbolj narasel interval zaupanja med volivci.

Vest: Soočenje – spletkarji


(www.vest.si) Soočenje obljub – webmasterji from Vest.si 1

Valicon: Internet in televizija najvplivnejša medija letošnjih volitev

iPROM je v sodelovanju z raziskovalno družbo Valicon med 10. in 14. septembrom izvedel spletno anketo na temo letošnjih parlamentarnih volitev. Raziskava je med drugim pokazala, da sta internet in televizija v primerjavi z letom 2004 najbolj povečala svoj vpliv na odločitev volivcev in volivk.

Kar 45 odstotkov uporabnikov spleta je namreč odgovorilo, da internet veliko bolj vpliva na njihovo odločitev kot pred štirimi leti, za televizijo pa se je izreklo 40 odstotkov vprašanih. Spletna anketa je zajela vzorec 1434 uporabnikov spleta. Vir

Delo: Predvolilna komunikacija na spletu

Večina slovenskih političnih strank, pa tudi nekateri posamezni kandidati, so v tem predvolilnem času osvežile ali postavile svoje spletišče. Prednost spleta pred drugimi mediji je prav to, da nudi skoraj neomejene možnosti za interaktivnost. Plakati sicer ostajajo priljubljen način oglaševanja političnih strank, namesto dragih televizijskih reklamnih spotov pa stranke za kampanjo vse bolj izkoriščajo neodvisni, necenzurirani medij – splet. Vir


Arhiv:


Vse vsebine © E-demokracija.si | Avtorji | Kontakt