O portalu    Avtorji    Kontakt


 

ZDA: Pričakovanja volivcev in delovanje strategov se ne ujema

Kategorija: Amerika | Datum objave: Monday, 6. 10. 2008 | Avtor:

DenarRaziskava inštituta E-voter institute je pokazala, da se pričakovanja volilnega telesa in delovanje strategov predvolilnih kampanj ne ujemajo, največji razkol pa je opaziti ravno pri spletnih komponentah predvolilne kampanje, kjer so pričakovanja volilnega telesa zelo velika, vseeno pa ostajajo spletne komponente finančno zelo podhranjene in nerazvite.

Tako je recimo skoraj devetdeset odstotkov volilnih upravičencev, ki so jih vključili v raziskavo, izrazilo željo po uradnemu spletnemu mestu stranke oziroma političnega predstavnika, vseeno pa samo četrtina volilnih strategov meni, da je spletna kampanja učinkovit način komuniciranja z volilnim telesom.

Nadalje več kot polovica vprašanih meni, da bi morali kandidati ali stranke komunicirati z videoposnetki, vendar pa se samo štirim odstotkom vprašanih volilnih strategov zdi, da so spletni videoposnetki koristni pri nagovarjanju volilcev.

Spletni strategi so si pri razporejanju financ za spletno komponento enotni – najbolj pomemben je razvoj in vzdrževanje spletnega mesta, na drugem mestu je ustvarjanje vsebin za splet in družbene mreže, na tretjem mestu pa se nahaja ciljanje volilne baze z elektronskimi sporočili.

Raziskovalci so ugotovili “črno luknjo spletne kampanje”, ki nastane pri nagovarjanju latinoameriške in afroameriške manjšine v ZDA ter nagovarjanje manj izobraženih delavcev. Vseeno pa je v javnomnenjski raziskavi inštituta Pew večina Latinoameričanov, ki so prispevali denarna sredstva v predvolilni kampanjo, to storila preko spleta.

Vir: PoliticsOnline
[tags]splet, denar, ZDA[/tags]


Arhiv:


Vse vsebine © E-demokracija.si | Avtorji | Kontakt