MySpace še vedno kralj, največji povzpetnik je Twitter
Kategorija: Amerika | Datum objave: Monday, 27. 10. 2008 | Avtor: Barbara KvasSeptembrsko poročilo statistične agencije Nielsen, v katerem so avtorji analizirali družbena spletna omrežja, je kot največjega postavilo MySpace, za najhitrejše rastočega pa imenovalo mikroblogerski Twitter. Facebook je šele šesti po hitrosti rasti, po velikosti pa je s svojimi štiridesetimi milijoni članov za prvim omrežjem zaostal za slabo polovico.
Slaba novica za MySpace pa je zagotovo podatek o hitrosti rasti tega omrežja, saj mu je v letu dni uspelo pridobiti samo en odstotek oziroma šest milijonov uporabnikov, medtem ko je prvemu med najhitreje rastočimi omrežji, omrežju Twitter, od lani uspelo pridobiti slabih dva milijona novih uporabnikov (lani jih je imel skoraj štirikrat manj).
Med najhitreje rastočimi spletnimi skupnostmi najdemo veliko takih, ki ciljajo starejše uporabnike in jih mladina, klasični uporabniki spleta, skorajda ne zanimajo. Tako lahko na drugem mestu najhitreje rastočih omrežji najdemo Tagged.com, ki cilja uporabnike, stare od 35 do 45 let, na četrtem mestu pa je zelo ozko usmerjeni LinkedIn, ki daje več poudarka na karierno usmerjenost svojih uporabnikov.
Deset najhitreje rastočih omrežji
- Twitter (343% povečanje članstva)
- Tagged (330% povečanje članstva)
- Ning (251% povečanje članstva)
- LinkedIn (193% povečanje članstva)
- Last.fm (121% povečanje članstva)
- Facebook (116% povečanje članstva)
- MyYearbook (115% povečanje članstva)
- Bebo (86% povečanje članstva)
- Multiply (59% povečanje članstva)
- Reunion (57% povečanje članstva)
Celotno poročilo (.pdf, 1,7 MB)
Vir: CNet
[tags]splet, omrežja[/tags]