Splet in vsebine
Kategorija: Kolumna | Datum objave: Wednesday, 11. 02. 2009 | Avtor: Karmen ŠpiljakNaj zveni še tako oguljeno je vsebina tisto, kar pravzaprav iščemo na spletu. Zato se dobro spletno mesto odlikuje predvsem po kvaliteti objavljenih vsebin. Ali drugače – še tako lep dizajn ne bo mogel popravi okusa po slabi spletni strani.
Ker pa nekateri kvaliteto vsebin radi zamenjujejo s kvantiteto, pogosto naletimo na slabe spletne strani. Te se navadno šibijo pod tonami nepreglednega besedila in očem ne ponudijo nobene oporne točke, ki bi preprečila njihovo željo, da skočijo iz jamic. Ker je branje na spletu napornejše od branja na papirju, spletni uporabniki tekst samo na hitro preletijo.
Da bi izgubljali čas s pregledovanjem neprečiščenih verbalnih klobas? Zakaj le, ko pa je naslednji Google zadetek oddaljen samo za klik. Spletni uporabniki so neučakani in ne izgubljajo časa z iskanjem šivanke v kupu sena. Zahtevajo čiste informacije in dejstva brez poetičnih olepšav in dolgovezenj, ki jih prenesejo tiskani teksti.
Slabo spletno mesto je navadno tisto, ki je postavljeno “zato, ker ga imajo vsi” in ne zato, ker želi uporabniku ponuditi koristne informacije. Vsebine takega spletnega mesta so navadno “copy/paste” promocijskih materialov, najbolj “kreativni” pa objavijo kar vse, kar uspejo najti v arhivu.
In kako prepoznamo dobre vsebine? Najlažje tako, da do iskane informacije pridemo v roku nekaj sekund. Teksti so navadno kratki in informativni, s pravo mero odebeljenih ključnih besed in že v uvodnem stavku povedo bistvo. Ne tisto marketinško, ki je bogato z opisi, temveč tisto, ki ga išče uporabnik.