Indija: Na parlamentarne volitve se pripravljajo tudi na spletu
Kategorija: Azija | Datum objave: Monday, 23. 03. 2009 | Avtor: Barbara KvasIndija se pripravlja na aprilske parlamentarne volitve, vse več kandidatov pa skoraj sedemsto milijonsko volilno telo vedno bolj nagovarjajo tudi prek spleta, kjer se posvečajo predvsem volilcem, ki bodo prvič oddali svoj glas.
Tako koalicija kot tudi opozicija se s pomočjo spletne komunikacije nadejata predvsem udeležbe volilcev, ki bodo na volitve odšli prvič, v pomoč pa jim je tudi visoka penetracija spletnega dostopa in število mobilnih telefonov, ki skokovito narašča zaradi uspešnega ekonomskega razvoja.
“Na volišča naj bi odšlo blizu sto milijonov volilcev, ki bodo svoj glas oddali prvič in te je najlažje doseči s pomočjo spletna in prek mobilnega telefona,” ocenjuje Diptarup Chakraborti, analitik pri podjetju Gartner.
Velik navdih indijskim politikom je ameriški predsednik Barack Obama, pa tudi lanskoletni napadi v Mumbaju, ki so sprožili val političnega aktivizma med mladimi. In čeprav so kandidati precej starejši od volilnega telesa, se z navdušenjem poslužujejo novih tehnologij, s katerimi hodijo med mlade.
L.K. Advani, enainosemdesetletni kandidat nacionalistične stranke BJP, na svojem blogu razlaga navdušenje nad tehnologijo. “V svoji šestdesetletni politični karieri me je nova tehnologija vedno privlačila, pa naj je šlo za ure Casio ali pa za iPhone,” piše v prispevku, ki ima več kot sto navdušenih komentarjev bralcev.
“Tehnologijo uporabljajo iz večih razlogov,” ocenjuje Kiran Khalap, soustanovitelj oglaševalske agencije Chlorophyll, “saj je po eni strani to poceni način komunikacije, hkrati pa omogoča bolj oseben stik s posameznim volilcem, kot če bi se z njimi srečal na zborovanju.”
Vir: Reuters
[tags]volitve, e-kampanja[/tags]