O portalu    Avtorji    Kontakt


 

ZDA: Kako meriti učinke spletne politične participacije?

Kategorija: Amerika | Datum objave: Monday, 30. 03. 2009 | Avtor:

V Washingtonu so se prejšnji teden zbrali podporniki spletne komunikacije in politični strategi, ki so organizirali tabor Vlada 2.0, prvo prireditev novoustanovljenega društva vlada 2.0 – njihov edini namen pa je spodbujati spletno participacijo politikov in javnosti.

Po mnenju udeležencev so vladne službe zelo počasne pri osvajanju dvosmerne spletne komunikacije in odprte izmenjave podatkov, vseeno pa se je v debati izkazalo, da je glavna težava pri osvajanju tehnologije manko kvalitetnih meritev uspeha uporabe osvojene tehnologije.

“Sanja se mi ne, kako naj merimo uspeh in uporabnost spletne komunikacije,” je priznala Sarah Bourne, urednica spletnega mesta mass.gov, ki predstavlja uradno spletno mesto zvezne države Massachusetts, “saj se je že pri Baracku Obami in vprašanjih o legalizaciji marihuane izkazalo, da pomembne teme niso ravno na vrhu seznama zanimanja javnosti.”

Podobnega mnenja je Joy Fulton, predstavnica ameriškega ministrstva za javno upravo. “Kako se naj pri spletni masovni komunikaciji izognemo nepomembnemu šumu in na agendo uvrstimo samo teme, ki so res pomembne za razvoj naše družbe?”


Ten Measures for Transparency Success from Gov 2.0 on Vimeo.

Max Harper, komunikacijski strateg, ki je sodeloval pri kampanji predsednika Obame, je ponudil nekaj rešitev. “Ključna je organizacija tem oziroma ločevanje vprašanj na posamezna področja,” je pojasnil Harper, “poleg tega pa je zelo pomembno, da določiš pravila komuniciranja in se zavežeš h odgovorom.”

Vir: CNet
[tags]ZDA, spletna participacija, vlada[/tags]


Arhiv:


Vse vsebine © E-demokracija.si | Avtorji | Kontakt