Evropske volitve: Vedno več primerov spletne participacije
Kategorija: EU | Datum objave: Tuesday, 28. 04. 2009 | Avtor: Barbara KvasDa se volitve v evropski parlament nezadržno približujejo, je zaznati tudi na spletu. Ponudba spletnih storitev, ki se na tak ali drugačen način ukvarjajo s participacijo v izboru kandidatov za evropski parlament, je namreč vedno večja.
MMC in Televizija Slovenija bosta med predvolilno kampanjo za evropski parlament uporabnikom svojega portala omogočala sodelovanje pri debatah s kandidati za evropske poslance. Uporabniki bodo namreč lahko naložili vprašanje v obliki videoposnetka, uredniki spletnega mesta MMC RTV SLO pa bodo nato izbrali nekaj vprašanj, ki jih bodo zastavili kandidatom med debato.
Vsem volivcem, ki bodo junija v svojih državah volili poslance v Evropski parlament, je za lažjo odločitev na voljo nova spletna stran EU Profiler. Na omenjenem spletnem portalu, ki je ustvarjen za vse države članice Unije in ga je mogoče uporabljati v vseh jezikih, je preprost vprašalnik, s pomočjo katerega lahko posameznik ugotovi svoje preference in jih nato primerja s stališči in vrednotami vseh strank, ki se potegujejo za poslanske sedeže v EP-ju.
Spletna stran je nastala v sodelovanju ekipe mednarodnih strokovnjakov s področja družboslovnih znanosti in združuje bazo stališč 300 strank iz držav EU-ja. Izdelana je bila na Evropskem univerzitetnem inštitutu v Firencah v sodelovanju s flamskim podjetjem Kieskompas in švicarskim NCCR/Politools.
Vir: RTVSLO #1, RTVSLO #2
[tags]evropske volitve, dostop, EU[/tags]