Ben Self v Sloveniji: Pogovarjali smo se s spletnim strategom Baracka Obame
Kategorija: Intervju, Slovenija, Stroka | Datum objave: Monday, 12. 10. 2009 | Avtor: Barbara KvasBen Self, eden od ustanoviteljev podjetja Blue State Digital in vodja projekta v Obamovi predvolilni kampanji, je obiskal Slovenijo in na večih mestih predstavil svoje izkušnje z vodenjem spletne kampanje. Pogovarjal se je tudi z nami, nam pojasnil vlogo spleta v kampanji Baracka Obame ter odgovoril še na nekaj naših vprašanj.
Ključna za mobilizacijo internetnih skupnosti sta iskren odnos do uporabnikov in vsebina sporočila, je poudaril avtor internetne predsedniške kampanje predsednika ZDA Baracka Obame Ben Self, ki je svoje izkušnje z Obamovo kampanjo prestavil na konferenci v okviru oglaševalskega festivala Zlati boben.
Uspešne spletne kampanje povežejo člane spletnih skupnosti in jih spodbudijo k konkretnim dejanjem, je pojasnil Self. Kot je še poudaril, zgolj spletna omrežja kot sta Facebook ali Twitter dandanes nista dovolj, saj v kampanji “nihče ne zmaga zato, ker bi imel največ prijateljev”. Veliko pomembnejša je vsebina sporočila, je še dejal Self, ki je kot bistveno izpostavil iskrenost in transparentnost pri nagovarjanju spletnih uporabnikov.
Sporočilo naj bo avtentično in osebno, je še izpostavil Self. Da bo spletna kampanja učinkovita, je potrebno doseči čustven odziv uporabnikov, ki jih bo spodbudil k mobilizaciji. Kot je še dejal, tehnologija sama po sebi ni dovolj, vendar pa lahko pripomore, da strast in energija začetne ideje preraseta v nekaj bistveno večjega.
Uporabniki spleta pričakujejo drugačen način interakcije, kot jim ga ponuja televizija, je še pojasnil Self. Ljudje bodo radi sodelovali v spletnih skupnostih, če bodo imeli na izbiro različne oblike sodelovanja in če bo ustvarjanje spletnih skupnostih preprosto, je še poudaril.
Z Benom smo se pogovarjali tudi mi, prisluhnite njegovim odgovorom.
[audio:http://dl.getdropbox.com/u/661704/ben_self_ljubljana.mp3]Vir: Dnevnik