Velika Britanija: Mladi mobilni uporabniki nimajo pojma
Kategorija: EU | Datum objave: Monday, 8. 03. 2010 | Avtor: Barbara Kvas…o cenah mobilnih storitev, ki jih vsakodnevno koristijo na svojih mobilnih telefonih. Zato se je potrošniška organizacija PhonepayPlus odločila, da bo za uporabnike od enajst do sedemnajst let organizirala posebna izobraževanja, na katerih se bodo lahko podučili o stroških mobilnih storitev.
Predstavniki organizacije PhonepayPlus menijo, da najstniki potrebujejo dodatne učne ure, kjer bi se podučili o nevarnostih, katerih posledica je visok račun za mobilni telefon. Pri PhonepayPlus so pobudniki nove iniciative z nazivom PhoneBrain 2010, s katero učence in dijake izobražujejo o plačljivih mobilnih storitvah.
Ena izmed londonskih dijakinj je na mobilni telefon prenesla igro, po čemer je pričela pošiljati sporočila SMS. Vse dokler je zmanjkalo denarja na kartici SIM.
Učence v 1.000 srednjih šolah po Veliki Britaniji (VB) učijo o načinih trženja plačljivih mobilnih storitev in kako deluje sistem plačevanje teh storitev. Med temi urami ustvarjajo tudi lastne mobilne melodije, pri čemer uporabljajo glasbo londonskega reperja Fugative, ki je bil tudi sam žrtev nenavadno dragih prenosov.
V večini primerov podjetja z dragimi mobilnimi storitvami ne kršijo zakonodaje, vendar se ne trudijo, da bi bila cena storitve na jasnem in hitro vidnem mestu. Mnoga podjetja ceno skrijejo med droben tik ali poskrbijo, da ni najbolj jasno kaj vse bodo stranki zaračunali. Pri PhonepayPlus so samo lani prejeli 14.000 pritožb glede plačljivih mobilnih storitev.
Vir: SiOL