Bo finančna kriza spodbudila razvoj e-participacije?
Kategorija: EU | Datum objave: Monday, 3. 05. 2010 | Avtor: Barbara KvasSliši se paradoksalno, pa vendar. Britanski analitiki opozarjajo, da bi se ravno zaradi finančne krize lahko razmahnil sektor elektronske participacije, ki z relativno nizkimi stroški opreme in storitev dobro opravlja svoje poslanstvo.
“Ironično je, da bomo zaradi ekonomske krize mogoče dobili bolj zrele e-participatorne odnose,” poudarja Andy Williamson, vodja oddelka za e-demokracijo pri nevladni organizaciji Hansard Society, “vseeno pa menim, da se bo po aktualnih parlamentarnih volitvah vedno večje število politikov odločalo ravno za tak način komuniciranja.”
Williamson še dodaja, da bo tudi v Veliki Britaniji zelo zanimivo videti, kako bodo politiki moment e-participatorne predvolilne kampanje pretopili v moment e-participatorno sprejemanje politikih po volitvah. “V ZDA je bil proces izredno težak in ne moremo reči, da jim je uspelo v celoti, zato bo zanimivo videti, kaj se bodo iz ameriške lekcije naučili Britanci,” meni Andy.
Predvolilna kampanja v Veliki Britaniji se je že proslavila z digitalnimi orodji, s pomočjo katerih lahko državljani sodelujejo v kampanji in komunicirajo s politiki, vseeno pa kritiki opozarjajo, da orodja uporablja zelo malo ljudi in da so uporabniki tisti, ki bi ne glede na orodja tako ali drugače sodelovali v procesih.
Medijsko je trenutno spletna komponenta dobro pokrita, vseeno pa Williamson zanimanje pripisuje dejstvu, da so se tokrat spletna omrežja in ostale tehnologije prvič vključile v predvolilno kampanjo. “Ko bo učinek novosti minil, bodo tudi mediji nehali poročati o temu,” je prepričan.
Vir: Headstar