ZDA: Politični kandidati ne smejo voditi prikrite spletne kampanje
Kategorija: Amerika | Datum objave: Monday, 14. 06. 2010 | Avtor: Barbara KvasMaryland je četrta ameriška zvezna država, ki je političnim kandidatom prepovedala nepodpisano ali prikrito spletno kampanjo v spletnih omrežjih. Od sedaj naprej se bodo morali kandidati pod vsako spletno komunikacijo podpisati na isti način, kot to počnejo pri televizijskih, radijskih in tiskanih oglasih.
Po novosprejetih pravilih bodo morali kandidati vso spletno komunikacijo, ki jo bodo izvajali z namenom političnega nagovarjanja obvezno označiti s svojim imenom in priimkom, da bodo uporabniki lahko takoj videli, da gre za političnega kandidata. Kazen za vodenje prikrite kampanje bo kandidate stala do tisoč evrov.
Kritiki so že opozorili na težavo pri spletiščih, ki niso neposredno povezani s kandidati, vseeno pa nagovarjajo ljudi oziroma jih skušajo prepričati o superiornosti določene politične opcije. Analitiki namreč ocenjujejo, da je avtorstvo spletišča sekundarno sporočilom, ki jih določeno spletišče komunicira. Tako bi lahko politični kandidati še vedno prikrito komunicirali svoje ideje in vidike, samo da bi to delali s podpisom tretje osebe.
Poleg tega nova pravila veljajo samo za spletišča in profile na socialnih omrežjih, ne veljajo pa za vsebine, ki obsegajo manj kot 200 besed, kar pomeni, da so iz zakona izvzeta sporočila na portalu Twitter in kakršnokoli kontekstualno oglaševanje, ki je ponavadi zelo skopo s številom besed, je pa zelo učinkovito pri nagovarjanju uporabnikov oziroma volilcev.
Vir: The Social Graf