Peking: Občinski uslužbenci so se začeli izobraževati o uporabi družbenih medijev
Kategorija: Azija | Datum objave: Monday, 18. 10. 2010 | Avtor: Barbara KvasObčinski uslužbenci mesta Peking bodo skušali z izobraževanjem o druženih medijih spremljati in usmerjati javno mnenje pri temah, ki se tičejo lokalne politike in ostalih zadev, povezanih z mestom. Izobraževanje organizira mestna komunistična partija, največj poudarka pa bo na storitvi Twitter, Facebook in blogih ter forumih.
“Glavni cilj delavnic je spodbuditi uradnike, da se odzivajo na spletno dogajanje in da imajo nadzor nad temami, ki se tičejo občinske politike oziroma vodenja mesta,” je pojasnil predstavnik Partije in še dodal, “da si bodo lahko skozi izobraževalni postopek uradniki ustvarili sliko o načinu komunikacije, ki jo bodo nato tudi sami izvajali.”
Kitajska je svetovno znana tudi po svojem spletnem kitajskem zidu, ki filtrira spletne vsebine in jih cenzurira, odvisno od politične konotacije, hkrati pa spletna orodja izkorišča za propagando. Veliko politikov na občinskem nivoju uporablja Twitter in ostale spletne komunikacijske poti za doseganje občanov, hkrati pa je na Kitajskem znana “vojska za petdeset centov” – oznaka za plačance, ki jih kitajska vlada uporablja za nadzor in širjenje propagande na spletnih mrežah.
Vir: AFP