ZDA: Romney in Obama na spletu že tekmujeta za javno mnenje
Kategorija: Amerika | Datum objave: Monday, 18. 06. 2012 | Avtor: Barbara KvasBarack Obama in Mitt Romney, ki bosta letos pozimi tekmovala za predsedniški naziv ZDA, že sedaj merita moči na spletu. Družabna omrežja, spletne donacije in analiza podatkov so v polnem teku.
Analitiki opozarjajo, da so bile že prejšnje predsedniške volitve demonstracija moči analiziranja podatkov in optimizacije nagovorov posamezne volilne skupine, letošnje volitve pa ne bodo nič drugačne – še več, vloga podatkov bi se znala še okrepiti.
Na vodenju podatkovni zbirk o svojih podpornikih presenetljivo vodijo republikanci, ki imajo spletne arhive volilnih teles že od leta 2004, medtem ko se je Obama zavezal, da jih bo vzpostavil v letošnjem predvolilnem ciklu. “Letos bo spletna kampanja v središču predvolilne kampanje,” je prepričan Romneyjev svetovalec za digitalno komuniciranje, Zac Moffat.
Moffat še dodaja, da raziskave javnega mnenja ugotavljajo, da več kot tretjina Američanov ne spremlja televizijskih novic oziroma na televiziji spremlja samo še športne prireditve, kar pomeni, da se bo glavnina oglaševanja počasi selila na spletno kontekstualno oglaševanje in da bodo klasični “napadalni oglasi” izgubljali na moči.
Seveda pa bo novembra zanimivo videti, kako se bodo spletne aktivnosti obeh kandidatov prevedle v dejanske volilne glasove oziroma koliko razlike bodo napredne spletne predvolilne strategije komuniciranja prinesle v volilnem rezultatu.
Vir: Guardian