Ameriške volitve v senat: K višji udeležbi pozivala tudi Facebook in Google
Kategorija: Amerika | Datum objave: Monday, 10. 11. 2014 | Avtor: Barbara KvasAmeriške volitve v senat so zaznamovala tudi tehnološka podjetja, ki so predvsem mlajše uporabnike nagovarjala k višji volilni udeležbi. Zaradi relativno zapletenega postopka oddaje glasu so predstavniki Facebooka in Googla ugotovili, da se volilci dobro odzivajo na pozive, podprte z informacijami.
Iskalnik Google in družabno omrežje Facebook sta bila tako na volilni torek preplavljena z informacijami o lokaciji volišč, pozivi k obisku volišča in spodbujanjem prijateljev, naj se tudi oni odpravijo oddati svoj glas za volitve v ameriški senat.
“Čeprav smo kot podjetje zavezani k politični nevralnosti in svojim uporabnikom ne narekujemo, za koga naj oddajo svoj glas, smo vseeno ugotovili, da se ljudje pozitivno odzivajo na motivacijske vsebine, ki jih pripravijo na odhod na volišče,” je pojasnil predstavnik omrežja Facebook, Michael Buckley.
Facebook in Google sta podobno akcijo prvič izvedla dela 2010, izkazalo pa se je, da je nagovor pomagal, saj je volišče zaradi teh motivacijskih vsebin obiskalo več kot tristo tisoč ameriških volilcev.
Vir: CNet