Družabni splet ima v političnih predvolilnih kampanjah majhen vpliv
Kategorija: Amerika | Datum objave: Monday, 10. 09. 2012 | Avtor: Barbara KvasČeprav se politični kandidati vedno bolj odločajo za spletne predvolilne kampanje, PEW raziskava opozarja, da vpliv na volilce s temi orodji ni tako velik in da je potrebno komunikacijsko strategijo zastaviti bolj celostno.
PEW je raziskavo opravil na vzorcu ameriški volilnih upravičencev in ugotovil, da je splet bolj pomemben kanal pri demokratskih stranki, medtem ko se nanj republikanci ne ozirajo preveč.
“Političnih objav je enostavno premalo, da bi imele resen vpliv,” pojasnjuje Lee Rainie, vodja PEW raziskav. Po drugi strani politiki levega pola, ki sodelujejo na spletu, ugotavljajo, da so zaradi spletne komunikacije bolj aktivni, medtem ko desničarji sprememb zaradi komuniciranja ne opažajo.
Sodelujoči v raziskavi so v manjšini politično komponento družabnih omrežij označili kot (zelo) pomembno, na njih pa skoraj devetdeset odstotkov vseh vprašanih ni nikoli objavilo nikakršnih objav, ki bi bile povezane s politiko.
Spletno politično komuniciranje tako ostaja zanimivo predvsem zaradi cenovne ugodnosti, medtem ko bo potrebno za konkretne rezultate še počakati.
Vir: Reuters