O portalu    Avtorji    Kontakt


 

Blog kot orodje za promocijo

Kategorija: Kolumna | Datum objave: Wednesday, 8. 04. 2009 | Avtor:

Ob vsesplošni poplavi in vedno večji popularnosti blogov je postalo jasno, da so lahko poceni in učinkovito orodje za promocijo. Naj gre za znane osebnosti, promocijo svojih talentov, idej, znanj, izdelkov, programov ali predstavitev podjetja – bloganje je praktično sestavni del dobre oglaševalske kampanje. Tudi pri nas poznamo uspešne primere korporativnega bloganja, precej poskusov pa je žal neuspešnih.

Za bloge se tako odloča vedno več podjetij, žal nemalokrat prehitro in nepremišljeno. Ideja promocije s pomočjo bloga namreč ni vedno podprta z dobrim vsebinskim konceptom. Ko začne zmanjkovati idej za vsebine, se “pisati blog” pogosto spremeni v “imeti blog”. Nekateri prvo zagato z pomanjkanjem vsebin rešujejo z objavljanjem novic. Vendar večine povprečnih bralcev bloga sklepi upravnega odpora in razne korporativne domislice ne zanimajo, če od njih nimajo neposrednih koristi.

Ker korporativni blog predstavlja tudi podjetje, njegovo politiko in ideologijo, je poleg ažurnih in zanimivih vsebin pomembna tudi komunikacija z bralci. Sploh danes, ko smo uporabniki spleta bolj kritični do načinov oglaševanja. Posebej po nekaj preveč pikslih nadležnih bannerjev, samosprožilnih oglasov in neprebavljivih utripajočih animiranih sporočilih.

Tako so pri korporativnih blogih še posebej na očeh način in čas odzivanja na komentarje (sploh negativne), politika ne/cenzuriranja, stopnja iskrenosti do bralcev, stil in žmohtnost pisanja ipd. Povrhu vsega pa korporativnega bloga v primeru težav ni tako lahko zapreti, saj bi to na podjetje lahko vrglo slabo luč.
Nič presenetljivega, da se iz bojazni pred naštetim bolj inovativni odločijo za prikrito oglaševanje skozi blog, s kreiranjem fiktivnih oseb kot avtorjev.

Ta način omogoča tudi navidezno bolj oseben pristop, se na veliko izogne suhoparnem korporativnem natolcevanju in z zamahom Entra opravi z “nadležnimi” komentatorji. Takšni blogi, v nasprotju s klasičnimi korporativnimi, pogosto ciljajo na negativni odziv, saj ga lahko spremenijo v uspešno viralno kampanjo. Učinkovito, hitro in poceni. Povrhu vsega pa jih nihče ne pogreša, če slučajno poniknejo v digitalni molk. Tudi blogi umirajo, mar ne :)?


Arhiv:


Vse vsebine © E-demokracija.si | Avtorji | Kontakt