ZDA: Bela hiša je nadgradila svojo spletno prisotnost
Kategorija: Amerika | Datum objave: Monday, 4. 05. 2009 | Avtor: Barbara KvasBela hiša in njen trenutni “najemnik” sta se podala na splet in v enem zamahu osvojila Twitter, MySpace in Facebook. V nekaj urah jih je pozdravilo več deset tisoč podpornikov, Barack Obama pa je poudaril, da “je spletna komunikacija nujna in zelo dobra za hitro komuniciranje z javnostjo.”
Spletna omrežja bodo tako za Obamovo administracijo pomembna za obveščanje o novostih na uradnem spletnem mestu Bele hiše, kjer bodo lahko ameriški volilci “na dnevni bazi komunicirali s svojim izvoljenim predsednikom,” so zapisali avtorji spletnega mesta.
S Twitterjem, Facebookom in Myspace profilom je Obama dopolnil svojo spletno prisotnost, saj je bil dosedaj prisoten na spletnemu mestu za fotografije Flickr, na spletnemu mestu za videoposnetke Vimeo in YouTube ter na Applovih iTunes.
Odzivi uporabnikov so bili povečini pozitivni, podobno taktiko pa je ubralo tudi ministrstvo za obrambo (Pentagon), ki bo Facebook in Twitter uporabljalo za iskanje novih rekrutov. “Splet je postal glavni vir za mlade Američane,” pojasnjuje poročnik Benjamin Freakley, “in tega skoraj ne moremo zaobiti.”