San Francisco: Župan bo kritiko sprejemal tudi prek storitve Twitter
Kategorija: Amerika | Datum objave: Monday, 8. 06. 2009 | Avtor: Barbara KvasŽupan San Francisca, Gavin Newsom, je v sodelovanju s podjetjem Twitter napovedal skorajšnjo splavitev storitve, ki bo prebivalcem tega mesta omogočala dvosmerno komunikacijo z mestno upravo. S pomočjo tweetov bodo lahko prebivalci mestno upravo obveščali o prolematikah, ki pestijo to večmilijonsko mesto.
“Twitter bo deloval kot podaljšek našega klicnega centra,” je pojasnil Chris Vein, vodja centra za informatiko v San Franciscu, “upamo pa, da se bo število klicev oziroma sporočil sedaj povečalo.”
Vein je še poudaril, da se razvoj digitalnih komunikacij ne bo ustavil pri vroči liniji, “temveč bomo skušali Twitter in spletno komunikacijo vgraditi tudi v ostale dele mestne uprave in tako dvigniti kvaliteto komunikacije med meščani in županom.”
Biz Stone, predstavnik podjetja Twitter, je pojasnil, da je San Francisco prvo mesto na svetu, ki se je odločilo za tako komunikacijo, dvosmerno komunikacijo z občani pa bodo vodili s pomočjo storitve CoTweet. Na obvestila županovega urada preko portala Twitter se je že prijavilo več kot 1,500 uporabnikov.
Vir: Government Technology
[tags]zda, e-uprava[/tags]