O portalu    Avtorji    Kontakt


 

Socialna družbena omrežja tudi za krizno obveščanje

Kategorija: Amerika | Datum objave: Tuesday, 1. 09. 2009 | Avtor:

facebook1.jpgSocialna družbena omrežja kot so Facebook, Twitter in podobno, so lahko uporabljena tudi za obveščanje ljudi o požarih, prometnih nesrečah, delu na cestah in podobno.

Maja letos je Gasilska brigada v Los Angelesu začela obveščati ljudi s pomočjo sistema za mikrobloganje Twitter. Prvo obvestilo je bilo o večji potresni aktivnosti. Čez dan je sledilo več obvestil, tudi o moči potresnih valov. Nekaj dni kasneje so poročali tudi o hujši prometni nesreči, ki se je pripetila na avtocesti. Konec junija je imela Gasilska brigada že več kot 5000 naročnikov.

Brian Humphrey, javni uslužbenec Gasilske brigade pravi, da je cilj ponuditi informacije ljudem v času največje krize. Pomanjkanje informacij in odrezanost od sveta, ki se je pripetila v času po orkanu Katrina, se po njegovih besedah, ne sme nikoli več pripetiti.

“Ljudje so bili prekleto lačni. Bili so prekleto žejni, vendar pa od žeje in lakote niso umirali. Na smrt so si želeli nekaj informacij o tem, kaj se je pripetilo,” je razložil Humphrey in dodal: ” tudi mi nismo imeli nobenih informacij. Pomanjkanje informacij je bilo na obeh straneh”.

“Twitter in podobne tehnologije predstavljajo čudovito priložnost za večjo informiranost v času krize in s tem hitrejšo odzivnost,” je dodal Humphrey.

Gasilska brigada pa ne deluje le na Twitterju, na Youtube so objavili že več posnetkov, na Facebooku objavljajo obvestila ter omogočajo izmenjavo fotografij, videov in mnenj. Račun imajo odprt tudi na Flickr-u, kjer objavljajo fotografije, na Del.icio.us in Digg-u.

Gasilska brigada v Los Angelesu pa ni edina, ki uporablja informacijsko tehnologijo za obveščanje, podobno delujejo tudi v raznih kriznih centrih in oddelkih za obveščanje v času kriznih situacij.

Vir: GovTech


Arhiv:


Vse vsebine © E-demokracija.si | Avtorji | Kontakt