O portalu    Avtorji    Kontakt


 

11 nasvetov za uspešne spletne kampanje

Kategorija: Blog | Datum objave: Friday, 29. 02. 2008 | Avtor:

Prebrala sem prispevek na blogu Paula Canninga, kjer je zapisal nekaj nasvetov za dobre spletne kampanje. V nadaljevanju si preberite nekaj povzetkov.

    1. E-sporočilo

Zbirka e-naslovov je izredno pomembna za začetek kampanje. Uporabi te spiske, vendar pazi, da so e-sporočila kratka in udarna. Podpornikom v e-sporočilih predlagaj delo – propagiranje kandidata, širjenje njegovih idej itd.

    2. Spletno povezovanje naj bo osnova za povezovanje v resničnem življenju

Obamovi podporniki lahko z izpolnitvijo spletnega obrazca dobijo nalepko za na avto. MeetUp in nekatere druge organizacije s pomočjo spleta prirejajo srečanja v živo v podporo kandidatu

    3. Spletna stran sama ne bo prinesla zmage

Večina Američanov ne obišče spletnih strani kandidatov. Uporabi splet za privabljanje podpornikov na govore in srečanja v živo. Na spletnem mestu naj bodo objavljeni podatki o kandidatu, manj video posnetkov, jasno izražanje mnenj in stališč.

    4. Uporabi splet s komičnega vidika

Clintonovi smešni videi so najbolj gledani, smešni videi so tudi na sploh najbolj gledani.

    5. Uporaba spleta za obrambo pred napadi

Obama se je pred napadi Clintonove najuspešnejše obranil prek spleta. Podporniki sicer svoje kandidate najučinkovitejše in z največjo vnemo podpirajo in branijo prek spleta.

    6. Uporabi multimedijske resurse

Vzpodbujaj mlade k snemanju video posnetkov, ki podpirajo kandidate in sramotijo protikandidate. S pomočjo video posnetkov prikaži svojega kandidata kot dobrega človeka. Snemaj svoje posnetke, ti naj bodo humoristični

    8. S svojimi podporniki bodi prijatelj

Na spletu deluje le osebni stik s podporniki. Strogo nagovarjanje ne deluje več. Oblikuj skupnosti, ki te podpirajo, delijo iste interese in cilje.

    9. Blogi in blogerji kraljujejo na iskalnikih

Iskalnik Google ima zelo rad bloge. Potrebno je biti pazljiv in to dejstvo upoštevati- v dobri in slabi luči.

    10. Včasih je televizija še vedno pred spletom

Čeprav ponavadi splet prehiti klasične medije, se še vedno zgodi, da je televizija pred spletom. Pri čakanju rezultatov se tudi blogerji zanesejo na medijska poročanja, saj svojih virov do ključnih informacij nimajo.

    11. Nujno je upoštevanje spletnih kritikov

Ti ob kritiziranju povejo tudi načine, na katere lahko svojo spletno prisotnost politični kandidati izboljšajo.


Arhiv:


Vse vsebine © E-demokracija.si | Avtorji | Kontakt